Przejdź do głównej zawartości


nawrót / I'm back

Few words about that I've returned after long brake. No need to translate:)
Z filmnotkami wystartowałem bardzo optymistycznie i wręcz zachłannie. W efekcie po paru dniach zapał ostygł i dałem sobie spokój. Minęły dwa lata i pomyślałem, że warto wrócić. Cały czas oglądam filmy, cały czas trafiam na świetne, które zwyczajnie należy promować. Tym bardziej, że są to przeważnie dzieła stare, czasem zapomniane, a na pewno ginące w natłoku nowych produkcji.
Od początku prowadzenia strony miałem dylemat z ocenami i wiele razy do tego wracałem. Czy rzeczywiście jeden film zasługuje na 7, a inny tylko na 5? Trudno orzec. Sam często jestem pod wrażeniem jakiegoś obrazu, wydaje mi się genialny, ale z czasem zachwyt mija. Raz wynika to z nastroju, innym razem z tego, że oglądałem podobne filmy i dałem się ponieść konkretnemu klimatowi.

Podjąłem zatem dwie decyzje. Po pierwsze będę dalej pisał i polecał Wam filmy. Po drugie nie będę zmieniał starych ocen. Niech to, jak odebrałem jakiś film, pozostanie najważniejsze. Ocenę wystawiam zawsze tuż po obejrzeniu, na gorąco. Innego dnia, mogłaby to być nota zupełnie inna, więc bierzcie na to poprawkę. Może więc być tak, że dwa filmy dostaną 7, ale jeden z nich będzie filmem bardzo dobrym, a drugi arcydziełem. Oczywiście chętnie wejdę w każdą filmową dyskusję.

Komentarze