Przejdź do głównej zawartości


wstęp / intro

Hello.
Not so long ago I decided to stop reading books and start watching movies. This new world absorbed me a lot. I didn't gave up reading, but movies began to be very important for me.

And I decided to share that passion with you. I won't write reviews, these will be rather short opinions, few sentences. I hope you'll find it interesting.
Witam wszystkich odwiedzających.
Jakiś czas temu znudziły mi się książki i zacząłem oglądać filmy. Nowy świat wchłonął mnie szybko i w całości. Nie przestałem wprawdzie czytać, ale filmy stały się dla mnie bardzo ważne.

Postanowiłem podzielić się z Wami swoimi opiniami na temat tego, co udało mi się do tej pory obejrzeć. Nie będą to recenzje, raczej krótkie notki, kilka zdań na temat filmu, często na gorąco po jego obejrzeniu. Żeby wpisy były dla Was wygodniejsze, zdecydowałem się też dodać ocenę i podstawowe info na temat filmu.

Na górze dodałem wyszukiwarkę. Możecie dzięki niej znaleźć interesujący Was film bądź przeszukać stronę. Jeśli nie znajdziecie go w bazie, możecie zasugerować, żebym się nim zajął. W takim wypadku (i we wszelkich innych) piszcie na piotr-binkowski(at)o2.pl

Żebyście czuli się tu lepiej, dodałem cboxa.

Etykiety ułatwią Wam poruszanie się po stronie. Newsy to wpisy dotyczące strony. Czasami wrzucę tam także posty podsumowujące czy też istotne informacje z filmowego świata.

Linki prowadzą do stron o tematyce filmowej. Tu także przydadzą mi się Wasze propozycje.

Oczywiście komentujcie filmy, które oceniam, dyskutujcie, wspominajcie kultowe sceny, nie zgadzajcie się ze mną.

Zapraszam.

Komentarze

Filmowo.net pisze…
Fajnie to wszystko zorganizowałeś, ale przydało by się jeszcze jakieś logo. ;)

Życzę powodzenia i zapału w tworzeniu bloga! :)
piotr binkowski pisze…
Dziękuję.
Z czasem dodam logo i może jakiś sensowniejszy wystrój, na razie skupię się na wypełnianiu treścią.
toller pisze…
Scenografia przypomina mi moją:}} Chyba fajny blog montujesz. Pozdrawiam, polecając Ci np. IMDB oraz IBFP.
piotr binkowski pisze…
Mam nadzieję, że wyjdzie wartościowo.
Dzięki, pozdrawiam.